معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين:
معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين از سقوط یک دستگاه بالابر مغازه در خیابان پیغمبریه قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 16 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی اظهار داشت: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 20:14 دقیقه روز چهارشنبه بیست و سوم فروردین ماه سال جاری از سقوط یک دستگاه بالابر مغازه در خیابان پیغمبریه قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نیروهای تخصصی امداد و نجات ایستگاه های شماره یک و سه این سازمان را به محل اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه مردی حدوداً 50 ساله در حال استفاده از بالابر بوده که ناگهان به دلیل پارگی سیم بکسل، بالابر به قسمت زیرزمین این مغازه سقوط می‌کند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل و ایمن‌سازی صحنه حادثه با ورود به طبقه زیرزمین تنها مصدوم این حادثه را که از ناحیه پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده بود با استفاده از بسکت نجات از محل حادثه خارج کرده و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

موسی‌خانی در خاتمه از شهروندان و مالکان اماکن تجاری که از انواع بالابرها استفاده می‌کنند، درخواست کرد در زمان استفاده از بالابرها اصول و قواعد ایمنی را کاملاً رعایت کرده و همچنین در فواصل دوره‌ای مشخص نسبت به بازدید فنی این دستگاه‌ها توسط متخصصان مجرب اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار