استاندار قزوين به‌ همراه جمعی از مدیران اقتصادی استان از چند طرح در حال توليد آزمايشی، نصب تجهيزات و نصب ماشين‌آلات در شهرک صنعتی كاسپين بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدررضا خانپور در حاشیه بازدید استاندار قزوین از شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: در راستای نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، نخستین بازدید میدانی استاندار و مدیران اقتصادی از چند طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی، نصب تجهیزات و ماشین‌آلات و با هدف بررسی و پیگیری مشکلات بخش صنعت و تولید صورت گرفت.

وی با اشاره به تأکید استاندار قزوین بر اشتغال پایدار و حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: این بازدیدها در زمینه حل مسائل و مشکلات بخش مذکور به منظور رونق تولید و اشتغال صورت می‌گیرد.

فریدون همتی استاندار قزوین هم در ادامه از طرح‌های تولیدی و صنعتی در حال تولید آزمایشی بنیان‌کالاشیمی تولیدکننده انواع رزین‌های آلکیدی و پلی‌استر با سرمایه‌گذاری 184 میلیارد ریال و اشتغالزایی 97 نفر، لنت پارسیان پیشرو تولیدکننده لنت ترمز خودرو با سرمایه‌گذاری 319 میلیارد ریال و طرح صنعتی در حال نصب تجیهزات و ماشین‌آلات ویتانا تولیدکننده انواع بیسکویت و ویفر با سرمایه‌گذاری 675 میلیارد ریال و اشتغال 100 نفر بازدید کرد.

استاندار قزوین در ادامه از خط تولید دو طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی بهشت کویر آریانا، نخستین تولیدکننده لوله‌های کامپوزیتی از نوع رزین اپوکسی تقویت‌کننده با الیاف شیشه با سرمایه‌گذاری 579 میلیارد ریال و گلشیر ارمغان تولیدکننده شیر، دوغ و ماست پاستوریزه به صورت میدانی بازدید کرد.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این بازدیدها از آمادگی کامل این طرح‌های صنعتی برای بهره‌برداری در سفر ریاست جمهور طی آینده نزدیک به استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال بالغ بر 300 نفر فراهم می‌شود.

گفتنی است در این بازدید استاندار قزوین، معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار