در مسابقات دو و میدانی کشور
دبیر دو و میدانی استان قزوین گفت: سبحان طاهرخانی و امیر طاهرخانی 2 نشان طلا در مسابقات شیراز کسب کردند اما تیم دو و میدانی استان در جایگاه ششم این دوره از مسابقات ایستاد.
کد خبر: ۴۰۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از اتمام مسابقات دو و میدانی مردان در شیراز خبر داد و اظهار داشت: استان قزوین با هفت نماینده در این دوره از مسابقات شرکت کرد و نمایندگان استان در ماده‌های پرش طول، پیاده‌روی 10 هزار متر، 10گانه، تیم امدادی چهار در صد متر و سه هزار متر با مانع به رقابت با حریفان پرداختند.

وی افزود: سبحان طاهرخانی در ماده پرش طول با پرشی به طول هفت متر و ۵۸ سانتی متر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و امیر طاهرخانی در ماده 10 هزار متر پیاده‌روی با زمان 45 دقیقه و 14 ثانیه در جایگاه نخست این دوره از مسابقات ایستاد.

دبیر هیأت دو و میدانی استان قزوین عنوان کرد: رضا دو دانگه که در ماده 10گانه به رقابت با حریفان پرداخت توانست به مقام نایب قهرمانی برسد و علی رستمی در ماده سه هزار متر با مانع شرکت کرد و مقام پنجم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

سعادت مطرح کرد: تیم امدادی چهار در 100 متر استان قزوین متشکل شده از سبحان طاهرخانی، محمدرضا رحمانی، سینا طاهرخانی و محمدرضا نجفیان بود که با ثبت رکورد 43 ثانیه و 70 صدم ثانیه در جایگاه چهارم این دوره از مسابقات ایستادند.

این مسؤول ورزشی تصریح کرد: تیم‌های دو و میدانی استان‌های فارس، کرمانشاه و تهران به ترتیب عناوین نخست تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند و تیم دو و میدانی قزوین با جایگاه ششمی به کار خود در مسابقات کشوری پایان داد.

دبیر هیأت دو و میدانی استان قزوین یادآرو شد: همچنین در مسابقات دو و میدانی بانوان کشور که در فروردین ماه سال جاری در شیراز برگزار شد، زهرا جعفر‌آبادی از استان قزوین در مواد پیاده‌روی 10 هزار متر رکورد 57.03 دقیقه را زد و رتبه نخست را کسب کرد و شهلا محمودی هم در مواد 400 متر با مانع، با زدن رکورد 05.14 تا یک دقیقه، رتبه نخست را از آن خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار