مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: احداث زیرگذر حصار خروان با دهانه هشت متر در محل تقاطع راه دسترسی با محور جاده قدیم قزوین – آبیک هم از طرح‌هایی است که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس راه استان به انجام می‌رسد.
کد خبر: ۴۰۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق‌لطفی گفت: پروژه تعریض (تبدیل به بزرگراه) و بهسازی محور اصلی و پرتردد آوج به رزن به طول پنج کیلومتر از جمله طرح‌های مهمی است که پس از انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی، عملیات اجرای آن آغاز شده است.

وی افزود: در این مرحله بخش انتهایی این محور از حوزه استحفاظی استان به سمت آوج چهارخطه می‌شود.

رئیس شورای حمل و نقل استان قزوین اضافه کرد: تعریض و بهسازی مسیر دانسفهان - سه‌راهی رحیم‌آباد به طول 7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیون ریال یکی دیگر از پروژه‌های در دست احداث این اداره‌کل است که فعالیت خود را آغاز کرد.

حق‌لطفی با اشاره به اهمیت چهارخطه کردن محورهای اصلی استان قزوین در افزایش سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها مطرح کرد: پیمانکار پروژه تعریض و بهسازی محور شامی‌شاپ به دانسفهان محدوده سه‌راهی اک تا اسفرورین به طول 6 کیلومتر هم کار خود را شروع کرده است.

این مسؤول اضافه کرد: احداث زیرگذر حصار خروان با دهانه هشت متر در محل تقاطع راه دسترسی با محور جاده قدیم قزوین – آبیک هم از طرح‌هایی است که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس راه استان به انجام می‌رسد.

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان قزوین در ادامه گفت: انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت در بخش گسترده‌ای از راه‌های اصلی شهرستانهای تاکستان و آوج هم در دستور کار قرار داشته و با توجه به اولویت اجرایی می‌شود.

حق‌لطفی بهسازی و مناسب‌سازی راه‌های روستایی را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل راه و شهرسازی دانسته و بیان کرد: اجرای عملیات لکه‌گیری، روکش آسفالت و بهسازی حدود 30 کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده که به مرور اجرایی می‌شود.

وی افزود: مسیر چهار راه شاهین‌تپه به مهدی‌آباد به طول سه کیلومتر در بویین‌زهرا و محور اردلان به دشتک به طول 10 کیلومتر در آوج از جمله این برنامه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار