معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری قزوین:
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین از آمادگی دستگاه قضایی استان در حوزه ارائه اطلاعات مورد نیاز دستگاه های ذیربط برای انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 10 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالله آقا علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در شوراهای شهر و روستا تا هفتم فروردین ماه انجام شد و در این میان دستگاه قضایی به عنوان یکی از مراکز چهارگانه استعلامی با آمادگی کامل در این عرصه خدمات ارائه کرده است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین خاطرنشان کرد: در ایام ثبت نام داوطلبان همه روزه پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری دادگستری به منظور جلوگیری از بروز اختلال در روند صدور استعلامات در دادسراهای استان با حضور شبانه روزی پرسنل متخصص معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری قزوین صورت پذیرفت.

وی افزود: پشتیبانی های لازم برای ارائه خدمات از مدت ها قبل پیش بینی شده و خوشبختانه با آمادگی موجود در استان، تاکنون خدمات متناسب با نیاز دستگاه های مختلف و مراجعان ارائه شده است.

علیخانی با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات سالم تصریح کرد: هدف ما در گام نخست و اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم است از این رو تمام تلاش دستگاه قضا بر این است تا بسترهای متناسب با وظایف و اختیارات مرتبط را فراهم کند تا مجریان انتخابات با پشتوانه قانونی به اجرای دقیق قانون اقدام کنند.

وی یادآورشد: کاندیداها نیز لازم است در زمینه قانون مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند تا فضایی مناسب برای رقابت فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار