مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : در راستای طرح تنظیم بازار از ابتدای طرح توزیع میوه شب عید تاکنون یک هزار و 653 تن سیب و پرتغال در استان قزوین توزیع شده است.
کد خبر: ۴۰۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 09 April 2017
شهرام رحمانی ، در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد: از این میزان میوه توزیع شده یک هزار و 163  تن پرتغال و 490 سیب با قیمت مصوب توزیع شده است .

وی افزود : بمنظور رفاه حال شهروندان  استان ؛ توزیع سیب و پرتغال طرح تنظیم بازار از 26 اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین ماه سالجاری ادامه خواهد داشت .

رحمانی اضافه کرد : در طرح توزیع میوه شب عید 76 غرفه د رسطح استان که از این تعداد 29 غرفه در داخل شهر قزوین و مابقی در شهرستانه های تابعه وظیفه توزیع میوه را برعهده داشتند.

وی یاد آور شد : با هماهنگی انجام شده  قیمت سیب از قرار هر کیلو  35000 ریال و پرتقال  39000 ریال تعیین و توزیع شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد : در زمان توزیع میوه تنظیم بازار بازرسان ویژه سازمان جهاد کشاورزی از نزدیک بر روند اجرای توزیع نظارت لازم را داشتند .

رحمانی خاطر نشان کرد : جهت تنظیم بازار در این ایام  و برای رفاه حال مردم  ؛ 200 تن شکر ، 1200 تن برنج وارداتی ، 200 تن مرغ منجمد و همچنین گوشت منجمد نیز به اندازه کافی در بین شهروندان استان توزیع شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار