در پی رحلت عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله باریک‌بین، نمازنده ولی فقیه و استاندار قزوین پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۴۰۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 08 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به مناسبت درگذشت آیت الله باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عابدینی و همچنین استاندار قزوین در پیامی مشترک، رحلت این عالم مجاهد را تسلیت گفتند.
متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه الراجعون
ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک برجون رحمت الله و الله غفور رحیم(بقره/218)
 روح ملکوتی عالم وارسته و مجاهد آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین پس از سالها مجاهدت و خدمت صادقانه و راستین به ملکوت اعلی پیوست . نام بلند آوازه ایشان به پیوست مبارزات خستگی نا پذیر پیش از انقلاب اسلامی و خدمت بی شائبه پس از ان در قالب مسئولیت خطیر ایشان در استان با عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه از ابتدای پیروزی انقلاب و مسئولیت های ملی نظیر عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی ، ذر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران مضبوط و در پیشگاه خدای متعال ماجور و مشکور خواهد بود .
آن بقیه السلف علما وفقهای استان عالم پرور قزوین سالهای طولانی  از عمر شریف خود را به مبارزه با رژیم طاغوت و در تبعید گذراندو بعد از انقلاب اسلامی از یاران با وفا و همیشه در صحنه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود .
او که در دفاع مقدس فرزند برومندش را در روزهای آغازین جنگ تحمیلی تقدیم اسلام عزیز کرد و مدال پر افتخار              (( ابوالشهید)) را از خدای متعال دریافت نمود . رزمندگان غیور استان خاطرات حضور آن عزیز را در جبهه های حق علیه باطل به یاد دارند و مردم شریف قزوین ، خطبه های دشمن شکن و وحدت بخش امام جمعه خود را هرگز فراموش نخواهند کرد
فقدان این پدر معنوی و فقیه بزرگوارا که زندگی زاهدانه خود را مصرف تبلیغ عقاید ، شریعت و اخلاق گذراند،ضایعه ای جبران نا پذیر و دردناک برای استان قزوین است . شکی نیست که مردم قدر شناس و مومن استان برای قدر دانی بیش از نیم قرن هدایت و راهبر ی ایشان در استان با حضور در مراسم تشییع و مجالس ترحیم آن یار سفرکرده دین خود را ادا خواهند کرد اینجانبان ارتحال یار دیرین امام و رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه ، خانواده معظم شهدا ،حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد باریک بین فرزند گرامی و عالم و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شهید پرور استان تسلیت عرض نموده و از روز شنبه 19 فروردین در استان سه روز عزای عمومی اعلام می کنیم . ازدرگاه  خدای متعال ،علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین برای آن عالم ربانی خواستاریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار