استاندار قزوین گفت: این ادعا که دست دولت به طرف کشورهای خارجی دراز است حرفی بی ربط است .
کد خبر: ۴۰۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 04 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین اظهار کرد: تلاش شهرداری قزوین باعث شد تا قزوین از یک معبر و مسیر راه گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.
وی با بیان اینکه عملکرد دولت با توجه به شرایط ، بهترین شرایط بوده است، افزود: مطالبه مردم و مقام معظم رهبری کاملاً بر حق است و همه ما باید در جهت تحقق این مطالبات به‌حق تلاش کنیم
مقام عالی دولت با اشاره به اینکه بالای 11 درصد، تحریم، کاهش فروش نفت کشور و افزایش قیمت دلار تنها گوشه ای از مشکلات دولت در ابتدای کار بوده است، عنوان کرد: بیکاری و کاهش قیمت نفت به 25 دلار بخش دیگری از مشکلات بود که در ابتدای کار دولت با آن دست به گریبان بود.
وی برجام را نشانه ای برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی دانست و تأکید کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به دنبال بمب اتم و برهم زدن نظم و امنیت بین‌المللی نیست.
همتی اضافه کرد: این ادعا که دست دولت به طرف کشورهای خارجی دراز است حرفی بی ربط است و هیچگاه نگاه کشور به خارج نبوده است.
این مسئول گفت: بازار داخلی پاسخگوی تولید و اشتغال نیست و بر همین اساس باید به دنبال اقتصاد درون‌زا و بیرون‌نگر باشیم.
مقام عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 82 هزار میلیارد  مالیات دریافت شده است و این برای اولین بار است که سهم مالیات در بودجه از سهم نفت در این کشور بیشتر است.
وی با بیان اینکه تا قبل از سال 95 میزان سرمایه‌گذاری 350 میلیون دلار بوده است، گفت: در 11 ماهه اخیر بیش از 600 میلیون دلار صادرات از استان قزوین داشته‌ایم و این یک رقم بی‌نظیر است.
همتی گفت: در سال گذشته 450 میلیون دلار در استان سرمایه گذاری شده است و این میزان سرمایه گذاری نشان از دستاوردهای برجام است.
برچسب ها: تابناک ، قزوین ، همتی ، استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار