مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همزمان با روز طبیعت تعداد 439 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در پایگاه‌های مستقر در تفرجگاه‌های شهری و جاده‌ای استان به حالت آماده‌باش در می‌آیند.
کد خبر: ۴۰۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 01 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سیدمجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: همزمان با فرارسیدن سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حوزه‌های امداد و نجات و جوانان به حالت آماده‌باش در می‌آیند‌‌ و این برنامه از ساعت 6 تا 21 فردا یکشنبه سیزدهم فروردین ماه 1396 همزمان با سراسر کشور به مدت 15 ساعت در سراسر استان اجرا می‌شود.
وی افزود: در روز طبیعت  500 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که از ابتدای اجرای طرح هلال بهشت 3 در تمامی پایگاه‌های عملیاتی شهری و جاده‌ای استان فعال بودند به حالت آماده‌باش هستند که  32 نفر از این افراد در پایگاه‌های مشهد استقرار می‌یابند و در مجموع در هر پایگاه ثابت 5 نیرو و در هر پایگاه موقت 4 نیرو حضور دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از افزایش آمار به‌کارگیری نیروهای امدادی در روز طبیعت خبر داد و گفت: در این روز به‌دلیل پیوند مردم با طبیعت و شرایط خاصی که دارد 118 نیروی دیگر هم در سطح استان به‌کارگیری می‌شوند که از این تعداد نیرو 30 نفر در پایگاه‌های مشهد استقرار می‌یابند و 40 تیم دیگر نیز به‌صورت گشت‌های سیار در محل مستقر می‌شوند.
احمدی عنوان کرد: در روز طبیعت در مجموع 439 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در پایگاه‌های مستقر در طبیعت‌گاه‌های شهری و جاده‌ای استان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند که از این تعداد 63 نفر در مشهد و 376 نفر دیگر نیز در شهرستان‌های استان مستقر می‌شوند.
وی درباره تجهیزات امدادی مستقر در مشهد، تصریح کرد: در این روز در حوزه امداد و نجات در مرکز استان یک دستگاه بالگرد در سه‌راهی وکیل‌آباد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محور مشهد-چناران، 42 دستگاه آمبولانس و 8 دستگاه موتور آمبولانس فعال هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در روز طبیعت در حوزه جوانان 40 تیم سحاب فعال هستند که از این تعداد 7 تیم در مشهد، شهرستان‌های تربت‌حیدریه و سبزوار هرکدام 8 تیم و در مابقی شهرستان‌ها هرکدام یک تیم فعالیت می‌کنند.
احمدی گفت: ابن تیم‌ها در تفرجگاه‌های شهری و جاده‌ای خراسان رضوی با همکاری ادارات حفاظت از محیط زیست شهرستان‌ها اقدام به توزیع پلاستیک‌های زباله در میان طبیعت‌گردان می‌کنند تا در این روز شاهد رهاشدن زباله در طبیعت نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار