رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با پایان مهلت یک هفته ای نام نویسی برای داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، پنج هزار و 331 نفر در استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۹۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 27 March 2017
سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در گفت و گو با تابناک قزوین با ارائه گزارشی ازثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان قزوین افزود: تعداد افراد ثبت نام کننده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین در مقایسه با دوره قبل 16 درصد افزایش دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: از نفرات ثبت نام کننده، پنج هزار و 12 نفر مرد و 319 نفر زن زن بوده اند که به لحاظ جنسیتی نسبت به دوره قبل به ترتیب ثبت نام مردان و زنان 15 و 42 درصد افزایش داشته است.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یاد آور شد: در روز پایانی ثبت نام، آمار داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها در استان به یک هزار و 152 نفر و شورای اسلامی روستاها به چهار هزار و 179 نفر رسید که به ترتیب 25 و 14 درصد در مقایسه با دوره قبل افزایش دارد.
وی به سوابق عضویت در شوراها در بین افراد ثبت نام کننده نیز اشاره کرد و گفت: 858 نفر از داوطلبان نام نویسی کرده در استان سابقه عضویت در شوراهای اسلامی را دارند و چهار هزار و 473 نفر فاقد سابقه هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان گفت: جوان ترین ثبت نام کننده 25 سال سن و مسن ترین فرد نیز 83 سال سن داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار