معاون جمعیت هلال احمر قزوین:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ بشردوستی، همایش «دکترین بشردوستی» در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 27 May 2015

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم قزوین، نادر میرزایی در همایش جوان جاوید که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ بشردوستی در جامعه و به ویژه در بین جوانان، همایش «دکترین بشردوستی» در قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با تعامل و همت مسئولان جمعیت هلال احمر در تلاش هستیم تا همایش «دکترین بشردوستی» به طرحی ملی تبدیل کنیم تا در سراسر کشور اجرا شود و اهداف تعیین شده از این طرح به خوبی و مطلوب تحقق یابد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: بشردوستی موضوعی جهان شمول است و در تمام جهان طرح‌‌ها و اقدامات ویژه‌ای در این زمینه اجرا می‌شود تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

میرزایی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر تنها به کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده منتهی نمی‌شود بلکه جمعیت هلال احمر برنامه‌های و طرح‌های ویژه‌ای در زمینه تربیتی و فرهنگی دارد که باید مورد توجه و تاکید اعضای جمعیت و مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان جمعیت هلال احمر همچنین باید نسبت به فعال نمودن کانون‌های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌های بزرگ استان قزوین از جمله دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین اقدام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار