وزیر کشور اعلام کرد:
وزیر کشور گفت: انتخابات سال 96 با کمک یک میلیون و پانصدهزار نفر در قالب هیئت اجرایی و نظارت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 20 March 2017
به گزارش تابناک قزوین، رحمانی فضلی، وزیر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز در سراسر کشور آغاز شد، اظهار کرد: داوطلبین می توانند از امروز به مدت 7 روز برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ستادهای انتخابات حضور پیدا کنند.
وی افزود: ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری نیز از 22 فروردین در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز خواهد شد و تا 26 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
رحمانی فضلی ادامه داد: 329هیئت مرکزی در شهرستان‌ها و 2 هزار و 58 هیئت اجرایی در مراکز بخش‌ها در سراسر کشور برای برگزاری انتخابات سال 96 تشکیل شده است.
وی عنوان کرد: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر به طور کامل در 3 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شروای اسلامی در قالب هیئت‌های اجرایی و نظارت، انتخابات 96 را پشتبانی و اجرا خواهند کرد.
وزیر کشور در پایان با اشاره به استقبال خوب کاندیداها در قزوین برای ثبت نام از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: توسط مردم 110 هزار نفر به عنوان شورای اسلامی شهر و یا روستا انتخاب خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار