معاون ادراه‌کل آموزش و پرورش قزوین:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح ارتقای سطح سلامت اتباع خارجی ویژه 304 نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی در استان اجرا شد.
کد خبر: ۳۹۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 18 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم اختتامیه طرح آموزش سلامت اتباع خارجی با حضور مسؤولان استانی صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم عین‌اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با اشاره به برنامه‌های طرح ارتقا سلامت در مدارس استان گفت: طرح ویژه آموزش سلامت اتباع خارجی برای 304 نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس استان اجرا شد و در این طرح مباحث مربوط به سلامت و تندرستی در هشت جلسه آموزشی برای دانش‌آموزان اتباع خارجی و چهار جلسه آموزشی برای اولیای آن‌ها ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی والدین و دانش‌آموزان اتباع خارجی با مباحث بهداشت فردی، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، تغذیه، ایمنی و تحرک بدنی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت ادراه‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در این برنامه ضمن بازدید از روند اجرای طرح و نحوه آموزش مدرسان سلامت، بسته‌های بهداشتی تهیه شده توسط این اداره‌کل به تمام شرکت‌کنندگان اهدا شد.

گفتنی است، این برنامه آموزشی از تاریخ 10 تا 25 اسفند ماه به مدت 15 روز در سه واحد آموزشی استان قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار