مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با ایجاد ۵۰ هزار مترمربع فضای ورزشی توسط شهرداری قزوین بستر خوبی برای فعالیت ورزشکاران در شهر قزوین فراهم شده است.
کد خبر: ۳۹۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 18 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید وزیری نژاد در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران فراملی استان قزوین که در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: ورزشکاران مدال آور آبروی نظام هستند و باید قدردان خدمات افتخار آفرین آنها باشیم.

وی افزود: امروز از ۵۴ ورزشکار مدال آور در ۱۸ رشته تجلیل می شود که این قهرمانان به نمایندگی از همه فعالان این عرصه مورد تجلیل قرار می گیرند تا الگویی برای دیگران باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: در حال حاضر ۱۹ مجموعه ورزشی به صورت اختصاصی توسط شهرداری مدیریت می شود و ۱۵ مجموعه هم به صورت مشارکتی در اختیار جوانان و نوجوانان قرا دارد تا اوقات فراغت خود را پر کنند.

وی بیان کرد: ایجاد مسیر ۳۰ کیلومتری دوچرخه سواری، سه کیلومتر مسیر سلامت در جاده باراجین، ایجاد رینگ سلامت در بیشتر بوستانهای شهری، ساخت ۱۰ سوله با مشارکت سپاه، مجموعه ورزشی باراجین، پرش از ارتفاع زیربناهایی است که برای توسعه ورزش در شهر قزوین توسط شهرداری فعال شده است.

وزیری نژاد گفت: در سال آینده هم ۷ مجموعه ورزشی هم به امکانات فعلی اضافه خواهد شد و امروز ۵۰ هزار مترمربع فضای ورزشی توسط شهرداری قزوین مدیریت می شود و در بخش نرم افزاری برنامه های مختلفی را اجرا می کنیم  که همایش پیاده روی خانوادگی، روز قزوین، حمایت از اعزام ورزشکاران به خارج از کشور، از آن جمله است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهارداشت: مهمترین برنامه سال آینده برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جاده ابریشم توسط شهرداری است که این رویداد می تواند گام مهمی در معرفی قزوین و تقویت ورزشکاران است.

وی یادآورشد: جاده سلامت به طول شش کیلومتر در سال آینده آسفالت خواهد شد و فضای بهتر و مطلوب تری برای فعالیت علاقمندان به ورزش ایجاد خواهیم کرد.

در این مراسم از ۵۴ ورزشکار قهرمان و مدال آور مسابقات المپیک، جهانی و ملی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار