بخشدار الموت غربی:
بخشدار الموت غربی گفت: با توجه به اعلام نتایج سرشماری ۱۳۹۵ جمعیت این بخش در آستانه ۲۱ هزار نفر قرار گرفت.
کد خبر: ۳۹۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بر اساس نتایج سرشماری اخیر جمعیت این بخش از ۱۴ هزار و ۸۵۰ نفر در سال ۱۳۹۰ به ۲۰ هزار و ۸۹۶ نفر در سالجاری افزایش یافته است که این آمار نشان دهنده رشد بیش از ۴۰ درصدی آمار جمعیتی بخش الموت غربی است.

بخشدار الموت غربی افزود: همچنین آمار خانوار این بخش از چهار هزار و ۶۴۸ نفر در سال ۱۳۹۰ به هفت هزار و ۲۷۲ نفر در سالجاری افزایش یافته است.

رحمتی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد روستا، آبادی و مکان های بخش الموت غربی از ۱۰۱ مورد در سال ۱۳۹۰ به ۱۰۷ مورد در سالجاری افزایش یافته است تصریح کرد: بر اساس آمار ۱۳۹۵ رجایی دشت با ۹ هزار و ۲۵۵ نفر پر جمعیت ترین دهستان و آکوجان با ۹۳۱ نفر پر جمعیت ترین روستا اعلام شده است.

بخشدار الموت غربی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران اجرای طرح سرشماری به ویژه مسولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطر نشان کرد : در بخش الموت غربی با مشارکت مناسب دهیاران و مردم بخش قابل توجهی از طرح سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت شاخص جمعیت در توزیع منابع و امکانات ابراز امیدواری کرد: افزایش آمار جمعیتی بخش الموت غربی موجب تسریع در روند توسعه و عمران و آبادانی این منطقه طی سالهای آینده شود.

بخشدار الموت غربی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده تاکید کرد: لزوم رعایت بی طرفی مسولان ادارات و همکاری در اجرای این انتخابات امری ضروری و مورد تاکید است.

رحمتی در پایان با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی به لزوم پیش بینی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مهمانان نوروزی تاکید کرد.

در این جلسه ضمن قرائت وصیت نامه شهید باکری به مناسبت روز شهردار، مسئولان مرکز خدمات کشاورزی، فرمانده انتظامی، شهردار رازمیان، نماینده دهیاران و رئیس شورای بخش با ارائه گزارش برنامه های پیش بینی شده در سال آینده را اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار