استاندار قزوین عنوان کرد
استاندار قزوین گفت: با همت مسؤولان و همکاری مردم شاهد کاهش 10 میلیارد دلاری قاچاق کالا در کشور طی سال جاری بودیم.
کد خبر: ۳۹۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال نو و سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به آثار مخرب قاچاق کالا در کشور اظهار داشت: چندی است که شاهد تشدید پدیده قاچاق در کشور هستیم و این پدیده آثار مخربی همچون تخریب تولید داخلی و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و غیره را در بردارد.

وی افزود: مشکلات اخیر همگی دست به دست هم دادند تا شرایط را برای قاچاقچیان به منظور آسیب به اقتصاد داخلی و افزایش سود فردی مهیا سازد که این معضل با همت مسؤولان به مقدار فراوانی بهبود یافته است.

استاندار قزوین مطرح کرد: امسال شاهد کاهش 10 میلیارد دلاری قاچاق کالا در کشور بودیم که این موضوع را مدیون همکاری مردم و تلاش مسؤولان اجرایی هستیم.

همتی بیان کرد: درخواست من از تمام دستگاه‌های اجرایی ارائه یک گزارش کاری دقیق از فعالیت‌های خود که در زمینه مبارزه با معضل قاچاق صورت گرفته به همراه یک برنامه قابل دسترسی و تحقق‌پذیر برای سال آینده به استانداری است تا با کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم این معضل را ریشه‌کن کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگری که به مسؤولان دارم بررسی نقاط قوت و ضعف خود، بیان پیشنهادات به یکدیگر و همچنین افزایش همکاری و هماهنگی خود با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور بهبود عملکرد خود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار