رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خواستار شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خواستار استانداردسازی فضاهای بانک خون در تمام مراکز درمانی قزوین شد و گفت: مدیران و رؤسای بیمارستان‌ها نسبت به فعاليت‌های بانک خون و مدیریت مصرف صحیح خون و فرآورده‌های خونی جدی‌تر باشند.
کد خبر: ۳۹۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه کمیته استانی انتقال خون قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه که مدیران و مسؤولان حوزه مربوطه از جمله منوچهر مهرام رئیس کمیته و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، محمدحسین برادران دبیر کمیته و مدیرکل انتقال خون، رضایی معاون درمان و نمایندگان بیمارستان‌های دولتی، تأمین اجتماعی و خصوصی استان قزوین حضور داشتند، شاخص‌های مورد ارزیابی در زنجیره مصرف خون بیمارستان‌ها و مصرف بهینه خون و فرآورده‌های آن در استان قزوین مورد ارزیابی قرار گرفت.

دومین جلسه کمیته استانی انتقال خون استان قزوین که در راستای آیین‌نامه کمیته‌های استانی انتقال خون و به منظور همکاری‌های بیشتر انتقال خون و بیمارستان‌های استان قزوین برگزار شد، موضوعات مختلفی همچون شاخص‌های مورد ارزیابی در زنجیره مصرف خون بیمارستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون نقاط ضعف و قوت هر یک بحث و تبادل نظر شد.

منوچهر مهرام رئیس کمیته انتقال خون استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: باید فضاهای بانک خون، در تمام مراکز درمانی استاندارد‌سازی شود و از مدیران و رؤسای بیمارستان‌ها درخواست داریم تا نسبت به فعالیت‌های بانک خون و مدیریت مصرف صحیح خون و فرآورده‌های خونی جدی‌تر باشند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین افزود: امیدواریم که کمکی بزرگی در افزایش کیفیت خدمات بانک خون‌های بیمارستانی را با برگزاری منظم جلسات کمیته استانی انتقال خون و سیاستگذاری‌های قابل اجرا داشته باشیم.

گفتنی است از سایر برنامه‌های این نشست می‌توان به تقدیر و تجلیل از رؤسای بیمارستان‌های رازی و تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان و کارشناسان بانک خون بیمارستان‌های رازی، بوعلی و تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار