رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به این شهرستان، پاکسازی حاشیه کمربندی باهمکاری اداره حفاظت محیط زیست تاکستان انجام گرفت.
کد خبر: ۳۹۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جاده کمربندی از اصلی‌ترین معابر شهرستان تاکستان است که همه روزه حجم بسیاری از مردم در حال رفت و آمد در این مسیر هستند.

وی افزود: باتوجه به لزوم پاکسازی محیط زیست و حاشیه کمربندی، طرح جمع‌آوری زباله و پسماند، تنظیف و تسطیح خاک‌های مازاد از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح است که حد فاصل میدان دادگستری تا میدان سیلو توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و با هماهنگی و همکاری محیط زیست تاکستان برای رفاه حال مسافران و حفظ چشم‌انداز شهر صورت می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان هدف اصلی اجرای طرح پاکسازی را ارتقا آراستگی و زیبایی‌های در سطح شهر، حفظ محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی‌های خطرناک و فرسایش خاک ذکر کرد و گفت: پاکسازی حاشیه کمربندی به زیباسازی شهر هم کمک می‌کند و مجموعه شهر و سازه‌های تشکیل‌دهنده آن باید به مکانی برای آرامش شهروندان تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار