با اعتبار 10 میلیارد تومان
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: 10 دستگاه اتوبوس درون شهری جدید با اعتبار 10 میلیارد تومان توسط شهرداری قزوین خریداری شد.
کد خبر: ۳۹۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، خبرگزاری فارس از قزوین، وهاب میزانی در آیین افتتاح 6 پروژه شهرداری قزوین در پایانه نسیم شمال برگزار شد، اظهار داشت: شهر قزوین با کمبود پایانه مواجه بود تا بتواند خدمات شهری مناسبی را به شهروندان قزوینی ارائه دهد.

وی با اشاره به پایانه نسیم شمال افزود: با راه‌اندازی این پایانه خدمات مناسبی به مردم ارائه می‌شود تا آن‌ها با سهولت به استان‌های مورد نظر سفر کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه ارائه خدمات حمل‌ و نقل مطلوب به شهروندان قزوینی در اولویت کاری شهرداری قزوین است، اضافه کرد: این نهاد در خرید خودروهای جدید درون‌شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل تلاش می‌کند تا بتواند رضایتمندی آن‌ها را به دست آورد.

میزانی بیان کرد: 10 دستگاه اتوبوس درون شهری جدید با اعتبار 10 میلیارد تومان توسط شهرداری قزوین خریداری شده است تا به شهروندان قزوینی خدماتی در شأن آن‌ها ارائه شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه در خرید اتوبوس با تحریم‌ها مواجه بودیم و هیچ دستگاهی به کشور وارد نمی‌شد، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر هیچ اتوبوسی در کشور تولید نمی‌شد و همین دلیل شهرداری قزوین را در خریداری اتوبوس دچار مشکل کرده بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: به همین دلیل شهرداری قزوین با توجه به مشکلات یاد شده نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام کرد تا بتواند خدمات مؤثری را به مردم ارائه دهد.

میزانی با اشاره به اینکه دولت در خریداری اتوبوس‌ها به شهرداری‌ها کمک می‌کرد، تصریح کرد: این مساعدت‌ها دیگر انجام نمی‌شود به همین دلیل شهرداری قزوین در سال جاری با اعتبارات این نهاد اقدام به خرید 10 دستگاه اتوبوس درون‌شهری جدید کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بد اقتصادی که در جامعه حاکم است، خرید 10 دستگاه اتوبوس درون‌شهری جدید در نوع خود بی‌نظیر بود که باید از زحمات مسؤولان شهرداری قدردانی کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به افتتاح 6 پروژه شهرداری قزوین به مناسبت روز شهردار یادآور شد: خرید سه دستگاه ماشین‌آلات سازمان عمرانی شهرداری قزوین با اعتبار 12 میلیارد و 560 میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار