شهردار بیدستان:
شهردار بیدستان گفت: امام زاده سلیمان (ع) تنها مکان مذهبی شهر بیدستان پس از مرمت و نوسازی برای زائرین و مسافران نوروزی آماده شده است.
کد خبر: ۳۹۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگارمهر مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری اولین شهردار شهید درسالن اجتماعات شهرداری بیدستان برگزار شد.

حسن زارع پور رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان دراین مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهید باکری وتبریک روز شهردار گفت:شهیدباکری که بمدت ۹ ماه به عنوان شهردار به شهروندان ارومیه خدمت‌ رسانی کرده و با تلاش جهادی خدمات ارزنده ای به مردم ارومیه ارائه کرد.

رئیس شورای شهر بیدستان درادامه به خصوصیات اخلاقی و ویژگی های جوانمردانه و رشادتهای این شهید بزگواراشاره کرد وافزود: شهید باکری در زمان خدمت در شهرداری ارومیه و نیز در جنگ تحمیلی زبانزد بود و پیشنهاد روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار انتخابی بسیار معنادار است.

زارع پور در ادامه در مورد فعالیتهای انجام شده در دوره مدیریت جدید شهرداری بیدستان بیان کرد: ساخت و تکمیل به موقع و سریع المان شهدا در ورودی شهر، توجه به عمران و آبادانی شهر و شتاب در اجرای طرح های عمرانی موجب رفاه عمومی و جلب رضایت مردم شده است.

وی یادآورشد: تعامل خوب شهردار بیدستان با شورا و برخورد مناسب با کارکنان شهرداری نویدبخش حرکتهای ارزشمندی در آینده در این شهر است.

مرتضی ململی رئیس مجمع شهرداران استان و شهردار بیدستان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردارگفت: شهید باکری با اخلاق بالای خود وروحیه خدمتگذاری به مردم باشهادت خود روزی را برای ما شهرداران خلق کرد که وظیفه ما نسبت به این مسئولیت بزرگ سنگین تر کرد وهمه ما باید ازآن شهید گرانقدر دررفتار و برخورد وخدمت به مردم عزیز الگو بگیریم.

شهردار بیدستان خاطرنشان کرد: در شهرداری در ایام نوروز کارهای مضاعفی انجام می شود که دراین راستا تکمیل مرمت ونوسازی بنای امام زاده سلیمان تنها مرکز مذهبی و فرهنگی شهر برای استفاده مسافران در اولویت قرار گرفت.

وی اضافه کرد:این مکان مقدس برای بهرمندی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از لحاظ امنیت، خدماتی، بهداشتی ورفاهی آماده شده است و زائران می توانند از این مکان در تعطیلات نوروزی استفاده کنند.

ململی گفت:دیوارنویسی و نقاشی دیوارهای شهر برای زیباسازی شهری از اقدامات مهم شهرداری بیدستان درآستانه سال نو محسوب می شود که با شستشوی خیابان ها و همچنین جداول و زیباسازی شهر بوده که توسط خدمات شهری انجام گرفته است.

ململی بیان کرد:باکاشت و اهداء بیش از پنج هزار اصله نهال در تمامی فضاهای  شهری بویژه در مسیر جاده دسترسی به امام زاده سلیمان (ع) سرانه فضای سبز در این شهر افزایش یافته است.

شهردار بیدستان افزود:یکی دیگر از اقدامات ستاد نوروزی این شهرداری بهسازی ورودی های شهر بخصوص بلوار اصلی شهراست که لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت و تابلوها و نورافشانی از آن جمله است.

شهردار بیدستان در مورد پذیرایی از مهیمانان و مسافران نوروزی گفت: با همکاری میراٍث فرهنگی و همچنین کلانتری شهر بیدستان فضایی برای استقرار مسافران پیش بینی شده که می تواند رضایت مردم را فراهم کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با تمهیدات فراهم شده بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی و نیز عبوری از این شهر باشیم و ساعات خوشی را برای آنها مهیا کنیم.

در این مراسم از خدمات شهردار بیدستان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار