استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: رسیدگی به محلات، کوچه‌ها و پارک‌ها در سال 96، اولویت کاری شهرداری قزوین باشد.
کد خبر: ۳۹۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین فریدون همتی در آیین افتتاح 6 پروژه شهرداری قزوین که صبح امروز در پایانه نسیم شمال برگزار شد با تبریک روز شهردار و فرارسیدن ایام نوروز را به مردم شهر قزوین تبریک گفت و اظهار داشت: از زحمات شهرداری قزوین در افتتاح پروژه‌های عمرانی قدردانی می‌کنیم چراکه در سال جاری برنامه‌ها و اقداماتی که توسط این نهاد انجام شده با فکر و ایده جدید بوده است.

وی افزود: شهرداری قزوین با کارهایی که انجام داده موجب تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوینی شده است تا آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کند.

استاندار قزوین ادامه داد: همچنین کارهای زیربنایی و کلیدی بزرگی توسط مسؤولان شهری صورت گرفته تا کیفیت ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوین ارتقا یابد.

همتی با بیان اینکه در سال 96، باید اقداماتی به منظور رسیدگی به محلات، کوچه‌ها و پارک‌ها صورت بگیرد، عنوان کرد: مسؤولان شهرداری قزوین در تحقق این مهم عزم و اراده جدی داشته باشند تا بتوانیم خدمات مؤثرتری را به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به فضای سبز و مراکز خدمات‌رسانی باید در دستور کار شهرداری قزوین باشد، تصریح کرد: تحقق این مهم می‌تواند در کاهش آلودگی هوا و ارتقای محیط زیست و همچنین رفاه و آرامش مردم تأثیرگذار باشد.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید حمل و نقل شهری ساماندهی شود، بیان کرد: افتتاح پایانه نسیم شمال در راستای تحقق این هدف مؤثر بوده اما باید ساخت پایانه‌های دیگر هم در دستور کار باشد تا ارائه خدمات مطلوب‌تر شود.

همتی گفت: با اتحاد، همدلی، یکپارچگی و اتحاد مسؤولان می‌توانیم خدمات مؤثری را به شهروندان قزوینی ارائه دهیم به همین دلیل مدیران در تحقق این هدف با یکدیگر همکاری و همفکری داشته باشند.

وی از زحمات شهرداری قزوین در افتتاح 6 پروژه شهرداری قزوین به مناسبت روز شهردار ادامه داد: باید ارائه خدمات صادقانه به مردم در اولویت کاری همه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باشد تا رضایت مردم استان جلب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار