مدیرکل بحران استانداری قزوین:
مدیرکل بحران استانداری قزوین گفت: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی 20 دستگاه آمبولانس بنز به مجموعه آمبولانس‌های اورژانس اضافه شده که جزو مجهزترین و در حد بالاترین استانداردهای جهانی در حوزه آمبولانس است.
کد خبر: ۳۹۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رضا گروسی در نشست خبری که با موضوع تسهیلات نوروزی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات ویژه‌ای در طول دو ماه گذشته برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در استان انجام شده است.

وی افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی 20 دستگاه آمبولانس بنز به مجموعه آمبولانس‌های اورژانس اضافه شده که جزو مجهزترین و در حد بالاترین استانداردهای جهانی در حوزه آمبولانس است.

مدیرکل بحران استانداری قزوین ادامه داد: قطع به یقین اضافه شدن این آمبولانس‌ها در ارتقا سطح خدمات قابل ارائه به شهروندان و گردشگران مؤثر است.

گروسی عنوان کرد: بالگردی هم با اعتبار بیش از 50 میلیارد تومان برای استان خریداری شده که نو بوده و ویژه امداد و نجات است.

این مسؤول تصریح کرد: تمهیدات لازم برای استقرار آن اندیشیده شده و هر پرواز این بالگرد 10 تا 17 میلیون تومان هزینه دارد.

مدیرکل بحران استانداری قزوین گفت: این بالگرد به صورت 24 ساعته در کنار بالگرد اورژانس آماده خدمات‌رسانی است.

گروسی بیان کرد: پنج پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به مجموعه پایگاه‌های موجود اضافه شده که از این تعداد دو پایگاه به صورت کانکس است که در مسیرهای بهرام‌آباد و محور قزوین بویین‌زهرا مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه اینکه 15 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به استان قزوین است، نیروهای ناجا در ایام نوروز 40 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل بحران استانداری قزوین بیان کرد افزایش تعداد نیروهای ناجا در استان قزوین به منظور کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود.

گروسی یادآور شد: 73 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان قزوین شناسایی شده که تمام این نقاط برای سفرهای تابستانی به صورت کامل ایمن‌سازی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار