اصغری با بیان اینکه شاهد بارش شدید باران در اهواز همزمان با لحظه تحویل سال هستیم، گفت: امروز در شهر اهواز شاهد گرد و غبار و وزش باد هستیم اما در لحظه تحویل سال باران شدید همراه با وزش باد برای این شهر پیش بینی می شود.
کد خبر: ۳۹۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 15 March 2017
به گزارش تابناک : محمد اصغری درباره وضعیت جوی کشور در زمان تحویل سال و روزهای ابتدایی فروردین گفت: با ورود موج جدی بارشی از روز یکشنبه به کشور امسال روز 30 اسفند هوای بیشتر مناطق بارانی است.
 
وی با اشاره به شهرهای مسافرپذیر اظهار داشت: هوای اصفهان در روز تحویل سال با بارش همراه است، اما بارش باران از روز اول فروردین قطع می شود.
 
وی ادامه داد: تهران لحظه تحویل سال بارانی است و از روز دوم فروردین بار دیگر بارش ها آغاز می شود.گفتنی است پایتخت امروز هم شاهد بارش باران خواهد بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد هوای مشهد گفت: بر اساس خروجی مدلهای هواشناسی از دوم فروردین بارش ها در شهر مقدس  مشهد رخ می دهد.امروز این شهر بارش پراکنده دارد.
 
اصغری با اشاره به اینکه هوای کرمانشاه در لحظه تحویل سال بارانی خواهد بود، تاکید کرد: بارشها در این شهر روز اول فروردین متوقف شده و از اواخر هفته آینده بار دیگر آغاز می شود.
 
اصغری با بیان اینکه شاهد بارش شدید باران در اهواز همزمان با لحظه تحویل سال هستیم، گفت: امروز در شهر اهواز شاهد گرد و غبار و وزش باد هستیم اما در لحظه تحویل سال باران شدید همراه با وزش باد برای این شهر پیش بینی می شود.
 
وی به مسافران شمال کشور توصیه کرد: مراقب رانندگی در جاده های منتهی به شمال باشند چرا که در شهرهای شمالی در روزهای ابتدایی سال شاهد بارش باران خواهیم بود.
 
به گفته اصغری برای شهر رشت باران از عصر یکشنبه آغاز شده واین شهر در زمان تحویل  سال هوای بارانی دارد. ضمن اینکه پایان هفته راه های منتهی به شمال بارانی است.
 
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای بندرعباس در زمان تحویل سال آرام است، تاکید کرد: بارش ها در استان هرمزگان از اواخر هفته آینده آغاز می شود، اما در شهر بندرعباس فرداشب شاهد بارش رگبار پراکنده هستیم.
 
وی هوای تبریز را در روز تحویل سال بارانی اعلام کرد و افزود: از عصر امروز بارش ها در تبریز آغاز شده و تا صبح جمعه ادامه دارد.
بارندگی ها در تبریز در زمان تحویل سال شدت زیادی دارد اما از روز سال نو از میزان بارش ها کاسته می شود.
 
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی برای شیراز در روزهای ابتدایی سال جدید بارش باران پیش بینی می شود.
 
وی در مورد هوای کرمان گفت: عصر روز تحویل سال ابرها در کرمان ظاهرشده و از صبح سه شنبه بارش ها آغاز می شود.
 
اصغری در پایان در مورد هوای گرگان در روزهای ابتدایی سال جدید گفت: از روز سوم فروردین در این شهر شاهد بارش باران خواهیم بود.
 



منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار