معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین:
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان اینکه در ساخت و تکمیل پروژه حکم‌آباد ابعاد مختلف بررسی شده است، گفت: این پروژه با کاربری مسکونی و تجاری احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد و لایحه شهرداری قزوین در خصوص احداث و تکمیل پروژه حکم‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین در این جلسه با بیان اینکه در ساخت و تکمیل پروژه حکم‌آباد ابعاد مختلف بررسی شده است، اظهار داشت: این پروژه از ابتدا با کاربری مسکونی و تجاری بوده اما در مقطعی از زمان تغییر کاربری آن به هتل به شهرداری قزوین تحمیل شد.

فرزانه نظری‌پور افزود: به همین دلیل ستون‌گذاری و نقشه‌های این پروژه از ابتدا مسکونی بوده و تغییر کاربری مسکونی و تجاری هم با توجه به این موضوع شهرداری قزوین را دچار مشکل نمی‌کند.

شیوا شهرام‌فر مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین هم در این جلسه بیان کرد: پروژه حکم‌آباد مدت‌ها است که در گوشه‌ای از شهر قزوین غیرفعال بوده و ایام عید فرصت مناسبی است تا این پروژه احداث و تکمیل شود.

نماینده شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر قزوین افزود: شرکت آتیه‌ساز اعلام آمادگی کرده که ساخت پروژه حکم‌آباد را آغاز و با نصب بنرهای تبلیغاتی پروژه یاد شده را از وضعیت بلاتکلیفی در این شهر خارج کند.

در این جلسه مطرح شد، شرکت آتیه‌ساز به عنوان پیمانکار وارد قرارداد با شهرداری قزوین می‌شود و در این پروژه شهرداری مبلغی پرداخت نمی‌کند.

بعد از ارائه نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مقرر شد پروژه حکم‌آباد در کمیسیون تلفیق متشکل از کمیسیون‌های عمران، شهرسازی، املاک و مالی و اداری شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شود.

سپس با حضور شهردار قزوین طی نشستی در شورای اسلامی شهر قزوین، به سؤالات اعضای شورا پاسخ داده شده و همچنین در خصوص این لایحه تصمیمات لازم اتخاذ و رأی‌گیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار