یک فعال اصولگرا گفت: اصولگراها برای تغییر در شرایط باید تمام اختلاف نظرها و گرایش های خاص خود را باید کنار بگذارند و بر سر نقاط مشترک وحدت کنند.
کد خبر: ۳۹۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 12 March 2017
احمد خورگامی، فعال سیاسی اصولگرا در قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان در استان قزوین و کشور با بیان اینکه این وحدت بدیهی و روشن است و جای بحث و تردید ندارد، اظهار کرد: شرایط انتخابات، شرایط حساسی است و اقداماتی را که در این 4 سال از دولت تدبیر و امید در حوزه معیشتی، رفاهی و اشتغال دیدیم، آن اقدامات قابل قبولی نبود که انتظار می رفت.
وی افزود: اصولگراها برای تغییر در شرایط باید تمام اختلاف نظرها و گرایش های خاص خود را باید کنار بگذارند و بر سر نقاط مشترک وحدت کنند.
خورگامی با بیان اینکه برای تغییر شرایط حتما نیاز است که این وحدت صورت بگیرد، ادامه داد: وحدت اصولگرایان در استان نیز برای انتخابات شورای شهر امکان پذیر است.
وی عنوان کرد: ما در ائتلاف پیروان ولایت مدتی است بررسی کاندیداها را آغاز کرده ایم اما از ابتدا اعلام کرده ایم که ما در این ائتلاف کار تشکیلاتی خود را انجام می هیم اما در پایان نتایج این کار تشکیلاتی را به سایر گروه های اصولگرا و تشکل ها ارائه خواهیم داد و همه تلاش خود را برای  شکل گیری وحدت انجام می دهیم.
مدیر مسئول نشریه افق آینده تصریح کرد: بارها به کاندیداهای خود نیز گفته ایم که شرایط دینامیک است و امکان تغییر وجود دارد و حتی ممکن است در هنگام ثبت نام افرادی برآنها تکلیف بشود و ثبت نام کنند و ما در آن موقع به این نتیجه برسیم که این افراد نسبت به افرادی که ما به انها رسیده ایم کارآمدتر و بهتر هستند .
وی تأکید کرد: در نهایت هدف همه دوستان ما این است که یک لیست واحد از جریان اصولگرایی خارج شود و بر روی آن وحدت شکل بگیرد.
برخی اصولگرایان منافع شخصی را بر منافع گروهی ترجیح می‌دهند
خورگامی اظهار کرد: به نظر من برخی اشخاص در جریان اصولگرایی منافع خود را بر جریان ترجیح می دهند و  همواره این نکته را در انتخابات مختلف دیده ایم .
وی با اشاره به اینکه متاسفانه اگر برخی افراد در لیست جریان اصولگرایی قرار نگیرند حاضر به تمکین از لیست نمی شوند،  افزود: به نظر می رسد این نکته در این دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اتفاق بیفتد و این یک خطر جدی است .
این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: تشکل ها، گروه‌ها، عقلا و معتمدین جریان اصولگرایی به این نتیجه رسیده اند که باید ائتلاف شکل بگیرد و در این امر نیز شکی نیست.
وی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب در کشور و همچنین قزوین گفت: جمنا در سطح کشور حول انتخابات ریاست جمهوری کار  میکند و این امر کار خوب و پسندیده ای است اما اگر جمنا همزمان انتخابات شورا و ریاست جمهوری را نیز بخواهد مدیریت کند شاید به مشکل بر بخورد.
خورگامی تصریح کرد: چون در انتخابات شوراهای شهر و روستا افراد از خانواده، طوایف و اقوام مختلف کاندیدا می شوند و اینکه نظر همه اینها تامین بشود و کاندیدای واحدی بدون خدشه به انتخابات ریاست جمهوری تعیین بشود کاری سخت و دشوار است .
وی با بیان اینکه اگر جمنا در انتخابات شورای اسلامی وارد بشود به انتخابات ریاست جمهوری ضربه وارد می شود، ادامه داد: گویا در قزوین اعضای جمنا قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز ورود کنند.
بودن جمنا از نبودن آن بهتر است
این فعال اصولگرا همچنین با اشاره به اینکه بودن جمنا از نبودن آن بهتر است اما این مجموعه کامل نیست، بیان کرد: جمنا در شعار اعلام کرده که برآمده از آرای مردم است اما اعضای شورای مرکزی در استانها همه انتصابی هستند و تنها در شهرهای بزرگ 3 الی 5 نفر آنها با رای مردم انتخاب شده اند و بقیه انتصابی هستند.
وی افزود: اینکه یک مجموعه شکل بگیرد که قصد و هدف آن ایجاد وحدت باشد امری پسندیده است اما اینکه درست به وظیفه اش عمل بکند مهم است
خورگامی در پایان با بیان اینکه جمنا نباید به یک ضلع از جریان اصولگرایی تبدیل بشود، یادآور شد: آینده اصولگرایان در انتخابات پیش رو مخصوصاً در استان قزوین را خوب ارزیابی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار