رئیس اداره دامپزشکی آوج:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در گشت‌های مشترک کارشناسان ادارات مربوطه نسبت به بازرسی از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی اقدام شد که طی آن 3 رستوران متخلف شناسایی و مقدار 6 کیلوگرم گوشت قرمز ضبط شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به نقش دامپزشکی در سلامت جامعه و تأمین امنیت غذایی مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، لزوم افزایش نظارت‌ها در جهت تأمین سلامت همشهریان، اداره دامپزشکی شهرستان آوج با همکاری کارشناسان اداره صنعت‌، معدن و تجارت‌، مرکز بهداشت و درمان آوج و آبگرم، پلیس امنیت عمومی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان اقدام به برقراری گشت مشترک بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی از قبیل مرغ‌فروشی‌ها، قصابی‌ها و رستوران‌های بین‌راهی کردند.

وی افزود: در گشت‌های مشترک کارشناسان ادارات مربوطه نسبت به بازرسی از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی اقدام شد که طی آن سه رستوران متخلف شناسایی و مقدار 6 کیلوگرم گوشت قرمز ضبط و متصدیان مربوطه به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج در ادامه ضمن تشکر از همکاری ادارات این شهرستان، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از قبیل نگهداری مرغ و گوشت در خارج از یخچال، دیفراست کردن مرغ و گوشت منجمد، قطعه‌بندی‌های غیرمجاز و غیره، مراتب را سریعاً با شماره 1512 اطلاع‌رسانی کنند.

یوسفی توصیه‌های دامپزشکی بویین‌زهرا در خصوص شرایط بهداشتی عرضه و نگهداری تخم‌مرغ خوراکی در آستانه سال نو را به همشهریان تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار