امام جمعه موقت قزوین:
امام جمعه موقت قزوین گفت: اگر در برابر تعابیری همچون بی شناسنامه و بی سواد سکوت کردیم در برابر توهین به رهبری سکوت نخواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 10 March 2017
به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد با بیان اینکه مسئولان باید در بکارگیری تعابیر خود در رابطه با رهبری دقت کنند، اظهار کرد: مردم به احترام نظام و مقام معظم رهبری چیزی نمی‌گویند.
وی افزود: اگر تا به امروز در برابر تعابیر و توهین هایی همچون بی سواد و بی شناسنامه سکوت کرده ایم ، در برابر توهین و بددهنی به رهبر انقلاب سکوت نخواهیم کرد.
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه بازگشت به ارزش های اسلامی نیاز امروز ملت و مسئولین است، افزود: این نکته از جمله مسائلی بود که مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان نیز به وی تأکید کردند.
وی با اشاره به کارشکنی انگلیس در خرید کیک زرد از سوی ایران بیان کرد: در شرایطی امروز انگلیس در این مسیر کارشکنی می کند که پیش از این ما در حوزه کیک زرد به خودکفایی رسیده بودیم اما شرایط به گونه ای شده است که به واسطه برجام شاهد برباد رفتن دستاوردها هستیم.
حجت‌الاسلام قابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار اعلام شده از سوی مسئولین استان در رابطه با اشتغال، ادامه داد: در یک ماه اخیر مسئولین از افزایش 4 هزار نفری اشتغال خبر میدهند .
وی با بیان اینکه مسئولین باید توضیح دهند چگونه ظرف یک ماه برای بیش از 4 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: اگر مسئولین استان چنین توانی را در خود دارند چرا تا پیش از این این توانایی را بروز نداده اند.
امام جمعه موقت با اشاره به اینکه در هفته اخیر شاهد دستگیری سه نفر از عناصر بدسابقه و فتنه‌گر در استان قزوین بیان کرد: در بکارگیری و استفاده از افراد در مسئولیت های کلیدی استان باید مراقبت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار