مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوين خبر داد
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين گفت: در راستاي ضرورت سلامت فنی وسايل نقليه عمومی مسافربری پيش از شروع سفرهای نوروزی 1396 طرح ميدانی كنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 09 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای ضرورت سلامت فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری پیش از شروع سفرهای نوروزی 1396 طرح میدانی کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری در استان  اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با محوریت اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قزوین و با همکاری پلیس راه استان قزوین در ایستگاه عوارضی شماره دو آزاد راه قزوین- زنجان از روز سه شنبه 17 اسفند ماه جاری به مدت سه روز اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: در خصوص لزوم توجه ویژه به سلامت فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری تمام اتوبوس‌هایی که در مسیرهای منتهی به استان‌های شمالغرب تردد می‌کند، کنترل و نظارت می‌شود.

پیرنون خاطرنشان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز و ارتقا ایمنی سفرهای نوروزی هموطنان اجرا می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: با تخلفاتی همچون عدم استفاده از کمربند ایمنی، نداشتن صورت وضعیت، نقص فنی، نداشتن آج لاستیک و تجهیزات ایمنی تعیین شده در وسایل نقلیه عمومی مسافربری و غیره برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: پس از انجام این طرح میدانی و آنالیز نتایج به دست آمده، کنترل و نظارت بر حمل و نقل مسافربری در سراسر راه‌های استان تا پایان تعطیلات به صورت مستمر انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار