استاندار قزوین :
استاندار قزوین از تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی استان قزوین به سیستم نوین آبیاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین در حوزه گردشگری اظهار کرد: اجرای طرح سامانه نوین آبیاری نجات دشت قزوین ارتقاء محصولات  کشاورزی در استان را بدنبال دارد.
وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت دشت قزوین، اجرای این طرح در استان قزوین امری ضروری است، عنوان کرد: تا پایان  سال جاری باید 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان  به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شود.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه اجرای این طرح نیازمند همت جهادی مدیران استان است، بیان کرد: با مدیریت زمان و تقسیم کار مناسب باید در راستای عملیاتی کردن مصوبات سفر هیات دولت به استان مخصوصا در حوزه کشاورزی تلاش کرد.
وی با بیان اینکه باید با سرعت، دقت و نظارت لازم  شاهد توسعه و پیشرفت  در بخش کشاورزی استان قزوین باشیم، اضافه کرد: در اجرای طرح های بخش کشاورزی مصالح تهیه و در اختیار کشاورزان استان قرار خواهد گرفت تا با هدف مدیریت منابع آبی اقدامات نیمه کاره هرچه زودتر به پایان برسد.
فریدون همتی با اشاره به اینکه آب و مدیریت منابع آبی در معرض تهدید است و چاره ای جز اجرای سیستم نوین آبیاری نداریم، تأکید کرد: برای اجرای این امر مهم ، کشاورزان نیز باید همکاری و همراهی کنند تا به نحو شایسته ای این طرح عملیاتی شود .
مقام عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: مدیران مربوطه برای اجرایی کردن طرح های کشاورزی پشتکار جدی داشته باشند تا در اسرع وقت و چند روز آینده اعتبارات لازم را در بخش کشاورزی از تهران جذب کنیم تا در مرحله پیشرفت کار عقب نمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار