در سحرگاه امروز مرد قاتلی که یکی از طلافروشان بوئین زهرا را به طور فجیعی به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۳۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 05 March 2017
ابوالفضل محبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در گفتگو با تابناک از قزوین، بیان کرد: مشارالیه در سال 1394 خود را به دروغ از مامورین حفاظت انتظامی معرفی و پس از فریب مقتول، با انگیزه مالی وی را به یکی از باغات اطراف بوئین زهرا کشانده و به طور ناگهانی به قتل رسانده بود.
وی افزود: مجرم پس از قتل و برداشتن دسته کلید به سمت طلا فروشی مقتول رفته اما با هشیاری یکی از شهرواندان و مامورین انتظامی دستگیر و در کمتر از 40 ساعت تمام زوایای پرونده مشخص و قاتل به ارتکاب قتل و نحوه آن اعتراف نمود.
محبی در ادامه گفت: پرونده با لحاظ حد اکثر سرعت و دقت در دادسرا تکمیل و پس از صدور کیفرخواست، طی حکم شعبه دوم دادگاه کیفری یک قزوین، متهم به قصاص نفس محکوم گردید.
دادستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در راستای استیذان توسط ریاست معظم قوه قضاییه، انجام برخی بررسی ها به طور دقیق لازم بود که انجام شد و نهایتاً به تقاضای اولیای دم حکم صادره طبق رای دادگاه در ملاءعام اجرا گردید.
ابوالفضل محبی در پایان گفت: لازم است به برخی نهاد ها و دستگاه ها تذکر داده و یاد آور شوم که اگر با برنامه ریزی و راهبری دقیق، امورات و خلقیات مردم مدیریت شود، کمتر شاهد این قبیل جرائم دهشتناک خواهیم بود، به بیان دیگر در وقوع چنین جرائمی صرف نظر از شخصیت و روحیات مجرمین، بخش بسیار مهمی از علل و عوامل مجرمانه را شرایط محیطی و اقتصادی افراد تشکیل می دهد.
برچسب ها: تابناک قزوین ، اعدام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار