تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان برای برگزاری یک اردوی 5 روزه راهی استان قزوین شده است.
کد خبر: ۳۸۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 04 March 2017
غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان عصر دیروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به تغییر نگاه فدراسیون به رده های پایه و لزوم توجه ویژه به این رده، اردوی تیم های ملی پایه در استانهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: تیم ملی نوجوانان کشورمان در یک اردوی 5 روزه که از 7 اسفند آغاز شده در قزوین حضور خواهد یافت و از 19 اسفند نیز مرحله بعدی اردوی خود را در مشهد مقدس برگزار خواهد کرد.
محمدی با اشاره به اینکه این اردو نیز 27 اسفند به پایان می رسد، عنوان کرد: سومین مرحله و مرحله آخر اردو.ی تیم ملی نوجوانان سوم فروردین ماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.
وی از اعزام یک تیم به مسابقات استونی در دهم فروردین ماه خبر داد و ادامه داد: از بیست‌ودوم فروردین‌ماه ورزشکاران در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام یادگار که در اواخر فروردین‌ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان  با اشاره به اینکه این تیم خود را برای مسابقات جهانی آماده میکند، افزود: این مسابقات تیرماه به میزبانی کشور یونان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: عمده برنامه ما در این اردو کار کردن بر روی مسائل فنی کشتی‌گیران است و در حال القا کردن کشتی ناب ایرانی به نوجوانان تیم ملی هستیم.
محمدی با ابراز رضایت از شرایط میزبانی استان قزوین، عنوان کرد: بهبود وضعیت کشتی در استان قزوین و همچنین در کشور نیازمند ورود و حمایت مسئولین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار