مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای روز پنجشنبه دوازدهم اسفند ماه سال جاری شاهد آسمانی صاف برای شهر قزوین هستیم و از بعد از ظهر روز پنجشنبه وزش باد شدید و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: آسمان شهر امروز سه‌شنبه دهم اسفند ماه سال جاری صاف تا کمی ابری بوده و هم‌اکنون دمای شهر قزوین مثبت پنج درجه سانتی‌گراد است.

وی افزود: برای فردا چهارشنبه یازدهم اسفند ماه سال جاری آسمان شهر قزوین صاف و گاهی همراه با وزش باد بوده و برای اواخر وقت فردا افزایش ابر در این استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: همچنین برای روز پنجشنبه دوازدهم اسفند ماه سال جاری شاهد آسمانی صاف برای شهر قزوین هستیم و از بعد از ظهر روز پنجشنبه وزش باد شدید و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بهارونداحمدی با بیان اینکه آسمان شهر قزوین هم‌اکنون صاف است، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته جهت وزش باد در قزوین از سمت شمال بوده و سرعت وزش باد هم یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

این مسؤول با اشاره به وضعیت دمای شهر قزوین در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه و بیشینه دمای شهر قزوین به ترتیب منفی یک درجه و مثبت 17 درجه سانتی‌گراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه هم‌اکنون دمای شهر قزوین مثبت پنج درجه سانتی‌گراد است، یادآور شد: برای امشب دمای شهر قزوین با کمینه صفر درجه و بیشینه مثبت 17 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

بهارونداحمدی مطرح کرد: در مناطق کوهستانی و گردنه‌‌ها هم پدیده بارش باران و برف و همچنین کولاک وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار