شهردار جدید محمودآبادنمونه:
شهردار جدید محمودآبادنمونه گفت: این شهر از لحاظ مالی کمی برخوردار بوده و امید است با کمک مسؤولان در تأمین اعتبار شهری با محوریت شورا، امام جمعه، همه مسؤولان استانی و باتوکل و تعامل با شورا و مردم‌داری، گام‌های مؤثری برداریم.
کد خبر: ۳۸۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یحیی رحیم‌لو در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر محمودآباد نمونه که صبح امروز با حضور ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه، اعضای شوراهای اسلامی استان و شهرستان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن فرهنگسرای امام رضا(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: از تمام مردم شهر محمودآباد تقاضا دارم که با دعای خیر خود بدرقه راه همه مسؤولان به ویژه شورای اسلامی و شهرداری باشند.

وی افزود: رویکرد مسؤولان و کارکنان در شهرداری رویکرد فرهنگی است و طبق فرمایشات امام جمعه شهر که نماز از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است، آحاد مردم جامعه هم در شهر محمودآباد نماز را در اولویت اصلی کار خود قرار دهند و در بحث محرومیت‌زدایی هم گام‌های مؤثری همگام با امام جمعه شهر بردارند.

شهردار جدید محمودآبادنمونه اضافه کرد: این شهر از لحاظ مالی کمی برخوردار بوده و امید است با کمک مسؤولان در تأمین اعتبار شهری با محوریت شورا، امام جمعه، همه مسؤولان استانی و باتوکل و تعامل با شورا و مردم‌داری، گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآبادنمونه هم در ادامه اظهار داشت: شهرداری محمودآباد در سال 1378 تأسیس شد که نخستین شهردار آن طاهرخانی با کمترین امکانات شهری شروع به کار کرد، اما امروز با گذشت 17 سال با کمک مسؤولان و مدیران استانی امکانات و خدمات مناسبی در شهر محمودآباد به سرانجام رسیده است.

عبدالعظیم کیامیری با اشاره به پروژه‌های انجام شده در دوره شهردار پیشین اظهار امیدواری کرد، یحیی رحیم‌لو شهردار جدید با کمک شوراها گام برداشته تا شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار شاخص و خوبی در این شهر باشیم.

وی یادآور شد: یحیی‌پور به مدت دو سال رئیس امور اداری شهرداری اقبالیه، رئیس اتحادیه مصالح فروشان قزوین، 10 سال رئیس هیأت حل اختلاف اقبالیه، چهار سال رئیس شورای شهرستان قزوین، 14 سال عضو شورای شهراقبالیه و سه سال مدیرعامل شرکت‌های پسماند قزوین را برعهده داشته و از سبقه و تجربیات بسیار خوبی برخوردار هستند که به حق در تمام این جایگاه‌ها به طور شایسته به وظایف خود عمل کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآبادنمونه ادامه داد: امیدواریم با تعامل خوب شهردار جدید با شورا و با رهنمودهای امام جمعه و استعانت از خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری و همچنین تلاش و کمک شهروندان در زمینه توسعه امکانات شهری گام‌های مؤثری برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار