استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: قزوین از آثار تاریخی و تاریخی اصیل برخوردار بوده که با اجرای اینگونه طرح‌های ارزشمند و تاریخی اقدامی موثر در جهت توسعه و شکوفایی شهری انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 23 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی  در مراسم امضاء تفاهمنامه احداث موزه تاریخ تمدن جهان اسلام که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: موزه تاریخ تمدن جهان اسلام از پروژه‌های مهم و ویژه در استان قزوین بوده که در توسعه پایدار شهری موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: قزوین به عنوان پایلوت طرح توسعه پایدار شهری انتخاب شده و احداث موزه تاریخ تمدن جهان اسلام در تحقق اهداف این طرح بسیار موثر و مهم بوده چرا که رونق گردشگری را در پی دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه ساخت موزه تمدن جهان اسلام بیان‌گر اتحاد و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی بوده که در جهت توسعه گردشگری اقدام می‌شود.

همتی با بیان اینکه کیفیت زندگی مردم محلات دیمج و سردار ارتقاء می‌یابد، ادامه داد: احیاء آثار باستانی محلات قدیمی قزوین در جلب رضایت مردم و ارتقاء کیفیت زندگی آنها موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: قزوین از آثار تاریخی و تاریخی اصیل برخوردار بوده که با اجرای اینگونه طرح‌های ارزشمند و تاریخی اقدامی موثر در جهت توسعه و شکوفایی شهری انجام می‌شود.

استاندار قزوین از هماهنگی و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین خبر داد و گفت: فرهنگ اصیل و فاخر شهر قزوین باید در جامعه نهادینه و برای نسل آینده حفاظت شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار