استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از نیمه اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه ۹۶ گزارش کار و عملکرد فعالیت‌های خود را از طریق اصحاب رسانه به مردم اطلاع دهند.
کد خبر: ۳۸۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 23 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی در کارگروه اشتغال استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی و ساماندهی مطلوب اشتغال افراد جویای کار باید در برنامه‌ای جامع و مدون ثبت‌نام و سازماندهی شوند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل رو به پایان است که امیدواریم همه مدیران و مسئولان اقدامات جدی انجام داده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته باشند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در راستای تقویت کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جامعه، کارآفرینان برتر در استان شناسایی، معرفی و تجلیل خواهند شد.

همتی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از نیمه اسفندماه تا پایان فروردین ماه 96 گزارش کار و عملکرد فعالیت‌های خود را از طریق اصحاب رسانه به مردم اطلاع دهند.

وی ادامه داد: همه مدیران و مسئولان باید در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و این امور را مورد توجه جدی قرار دهند چراکه این اقدامات در رونق اقتصادی استان اثرگذار است.

استاندار قزوین عنوان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مختص به امسال نیست بلکه همواره باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار