مدیرکل تعاون قزوین:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: براساس آمارهای به دست آمده در سال ۹۵ تعداد مشاغل ثبت شده در سامانه رصد ۱۸ هزار و ۹۱۸ فقره بوده که آمار مطلوبی است و مدیران باید تلاش مضاعفی داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 23 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود بابایی شامگاه چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده در سال 95 تعداد مشاغل ثبت شده در سامانه رصد 18 هزار و 918 فقره بوده که آمار مطلوبی است و مدیران باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: از میزان اشتغال ایجاد شده در استان امسال 10 هزار نفر به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اضافه شده‌اند که اقدامی اساسی و ویژه است که در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین استان قزوین تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های حجم متقاضیان کار در استان قزوین افزایش یافته و به همین منظور مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان باید اقدامات جدی انجام دهند.

بابایی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 19 هزار و 146 نفر متقاضی کار بودند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 14 هزار و 74 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 230 هزار نفر در استان قزوین بیمه شده تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: از تعداد بیمه‌شدگان استان، بیش از 156 هزار بیمه اجباری شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: راستی‌آزمایی اشتغال جدید در استان در دستور کار بوده که تاکنون یک هزار و 59 نفر تایید شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار