برگزاری کارگاه آموزشی برفک های فرهنگی در قزوین
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی برفک های فرهنگی در ششم اسفند ماه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 23 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است و مورد استفاده اکثر افراد قرار دارد، فضای مجازی است که دارای فرصت ها و تهدیدهایی است که باید آن را به خوبی بشناسیم.

 

وی ادامه داد: یکی از گروه هایی که حضور پررنگی را در فضای مجازی دارند، جوانان هستند بنابراین آشنایی جوانان با این فضا امری ضروری است چراکه فضای مجازی یکی از فضاهایی است که دشمن برای پیاده کردن اهداف شوم خود و تهاجم فرهنگی از آن استفاده می کند بنابراین نسل جوان باید با دقت بیشتری از فضای مجازی و برنامه های مختلفی که در این فضا وجود دارد، استفاده کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه مخاطبان کانون های فرهنگی هنری مساجد، جوانان هستند؛ دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین کارگاه آموزشی برفک های فرهنگی را با موضوع تهدیدها و فرصت های فضای مجازی برگزار می کند.

 

وی عنوان کرد: این کارگاه آموزشی با مشارکت کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج روز جمعه ششم اسفند ماه در حسینیه امام حسن مجتبی (ع)، واقع در خیابان امام خمینی، روبروی مسجد حجتی، کوچه شهید عبدحسینی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی ویژه مسئولان و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد است که امیدواریم با برگزاری این کارگاه، بتوانیم اعضای کانون ها را بیش از پیش با فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی آشنا کنیم و شاهد استفاده صحیح از این فضا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار