نائب رئیس شورای اسلامی اقبالیه:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: اهمیت دادن به عرصه فرهنگی و اجتماعی مستلزم برنامه‌ریزی بلندمدت و صرف هزینه است.
کد خبر: ۳۸۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، خیرالله بیگدلو در جلسه شورای اسلامی شهر اقبالیه که صبح امروز در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های دینی برای پیشرفت فرهنگ و عدالت اجتماعی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر اقبالیه است.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به عرصه فرهنگی و اجتماعی مستلزم برنامه‌ریزی بلندمدت و صرف هزینه است، افزود: بسیاری از انسان‌ها صفات و رفتارهای خود را از محیط و فرهنگ حاکم کسب می‌کنند و با توجه به اینکه عنصر کلیدی در توسعه هر جامعه، مردم آن جامعه هستند باید از فرهنگ و آگاهى و مهارت‏ هاى گوناگون برخوردار باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی اقبالیه فرهنگ ایثار و شهادت را در رأس تمام امور دانست و ادامه داد: شهدا جان و مال خود را در اعتلای کشور و حفظ ناموس وطن از دست داده‌اند و در جامعه امروز موظف هستیم تا با توسعه فرهنگ ایثار و شهادت راه آن‌ها را ادامه دهیم.

بیگدلو مقوله فرهنگ را در اجرای پروژه‌های شهری ضروری دانست و تصریح کرد: فرهنگ به روح و فکر انسان شکل می‌دهد و انگیزه اصلی وی را به‌ سوی مسائل مختلف فراهم می‌سازد.

این مسؤول با بیان اینکه مباحث فرهنگی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر اقبالیه است، خاطرنشان کرد: فرهنگ زمینه مناسبی برای پرورش صفات برتر انسان‌ها بوده و به‌ عنوان زیربنای هر تحول در صورت توجه می‌تواند موتور توسعه را به حرکت درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار