مسؤول امور درآمد شهرداری اقبالیه:
مسؤول امور درآمد شهرداری شهر اقبالیه با اشاره به اينكه پرداخت عوارض كليد توسعه شهر است، گفت: شهروندان بايد بدانند تمام مبلغی كه بابت عوارض دريافت شده در زمینه ايجاد آرامش و رفاه مردم هزينه می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احمد فرجی در جلسه مدیریت شهری که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با اشاره به اینکه پرداخت عوارض کلید توسعه شهر است، اظهار داشت: شهروندان باید بدانند تمام مبلغی که بابت عوارض دریافت شده در زمینه ایجاد آرامش و رفاه مردم هزینه می‌شود.

وی افزود: شهرداری‌ها بودجه خود را از ردیف‌های درآمدی که قانون تعیین کرده تأمین می‌کنند که یکی از ردیف‌های درآمدی وصول عوارض نوسازی از تمام اراضی، ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهرها است.

مسؤول امور درآمد شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: شهرداری‌ها نهادهایی هستند که بودجه آن‌ها به صورت مستقیم از طریق ارائه خدمات به شهروندان حاصل می‌شود و سهمی از اعتبارات دولتی نمی‌برند.

فرجی با اشاره به اینکه وجود آسایش در شهر متحمل هزینه است و یکی از راه‌های تأمین هزینه پرداخت عوارض به شمار می‌رود، تصریح کرد: این عوارض ملی است و مصوبات آن از طریق وزارت کشور ابلاغ می‌شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه پرداخت عوارض کلید توسعه شهر است، خاطرنشان کرد: شهروندان اگر خواهان خدمت هستند باید بهای آن را بپردازند و بهای خدمات شهرداری پرداخت به موقع عوارض است که در نهایت در همین شهر و برای خود شهروندان هزینه می‌شود.

مسؤول امور درآمد شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: چند سالی است که شهرداری‌ها مستقل هستند و برای تأمین هزینه باید از شهروندان کمک بگیرند که این کمک‌ها در قالب‌های مختلفی همچون عوارض منزل مسکونی، عوارض خودرو و یا عوارض نوسازی پرداخت می‌شود.

فرجی مطرح کرد: شهروندان باید بدانند تمام این هزینه‌ها برای ایجاد آرامش و رفاه مردم شهر اقبالیه جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار