مدیرعامل سازمان حمل و نقل اقبالیه:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه گفت: با حضور 6 تیم مسابقات فوتسال جام فجر شهر اقبالیه، دیدار نهایی و مراسم اختتامیه جام فجر برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اصغر پورقاسم در مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات فوتسال جام فجر شهر اقبالیه که صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان حمل و نقل این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با حضور 6 تیم مسابقات فوتسال جام فجر شهر اقبالیه، دیدار نهایی و مراسم اختتامیه جام فجر برگزار شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام فجر با هدف ترویج فرهنگ ورزش و روحیه نشاط، شادابی و رقابت سالم میان رانندگان و ورزش دوستان و همچنین به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن از سوی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه در بین تیم‌های ورزشی در سالن ورزشی میلاد این شهر برگزار شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه ادامه داد: این دوره از مسابقات فوتسال جام فجر در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر آغاز شد و امروز چهارشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور مسؤولان، دیدار نهایی فینالیست‌ها و مراسم اختتامیه جام فجر برگزار شده و با اهدا جوایز و جام قهرمانی به تیم‌های نخست تا سوم به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار