شهردار اقبالیه مطرح کرد
شهردار شهر اقبالیه با اشاره به اهداف مدیریت شهری این شهر در راستای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندی گفت: افزایش سرانه خدمات عمومی در شهر به عنوان یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه اهداف مدیریت شهری است.
کد خبر: ۳۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با اشاره به اهداف مدیریت شهری این شهر در راستای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندی اظهار داشت: افزایش سرانه خدمات عمومی در شهر به عنوان یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه اهداف مدیریت شهری است.

وی افزود: از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری برنامه‌ریزی برای جذب درآمدهای پایدار است که باید برای تحقق آن اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: شناخت این مهم زمینه را برای اجرای طرح‌های دیگر در سطح شهر با توجه به نسبت اولویت‌ها و نیازهای موجود فراهم می‌کند.

پیری ایجاد ساختارهای شهری همچون تأمین آرامش، آسایش و رفاه زندگی شهروندی را هدف مهم و کلیدی اجرای پروژه‌های عمرانی خواند و تصریح کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای اجرای طرح‌های عمرانی، زیربنایی، ساختاری و اقتصادی در سطح شهر به دلیل شرایط و موقعیت‌های خاص از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های عمران شهری باید با رعایت استانداردها، نیازها و مهم‌تر از آن در نظر داشتن ظرفیت و کشش در مدار اجرا قرار گیرد.

شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری هم از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در انجام اقدامات مدیریت شهری به آن توجه می‌شود.

پیری مطرح کرد: شهرداری اقبالیه با حمایت شورای اسلامی این شهر اقدامات ویژه‌ای را در راستای ارائه خدمات بهینه به شهر و شهروندان انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار