رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر بنیه علمی خود را تقویت کنند تا در مدارج علمی بالاتر موفق باشند.
کد خبر: ۳۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر مهرام در مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر دانشگاه علوم پزشکی که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر با ورود به دانشگاه خوب درس بخوانند و در کسب علم و دانش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر بنیه علمی خود را تقویت کنند تا در مدارج علمی بالاتر، موفق باشند، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد از آن‌ها با برگزاری کلاس‌های تقویتی حمایت کرده تا در کسب علم و دانش موفق باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با اشاره به اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر در زمینه علمی باید سرآمد باشند، خاطرنشان کرد: برخی از آن‌ها امروز جزو نخبگان علمی کشور هستند و در علم و دانش حرفی برای گفتن دارند.

مهرام مطرح کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید خود را به مقاطع تحصیلی بالا رسانده و در هر مقطعی که هستند به فکر مدارج عالی بالاتر بوده و در کسب علم و دانش قانع نباشند.

* دانشجویان ایثارگر در پیشرفت کشور تأثیرگذار باشند

وی گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر وظایفی بر عهده دارند که باید آن‌ها را به درستی انجام دهند تا در زندگی همانند پدران خود در پیشرفت و ارتقای کشور مؤثر و تأثیرگذار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین عنوان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر با کسب علم و دانش می‌توانند در زمینه علمی برای کشور افتخار بیافرینند و همین موضوع بیانگر ادامه دادن راه شهدا و جانبازان است.

مهرام با بیان اینکه شهدا و جانبازان افتخار کشور هستند، گفت: آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس برابر دشمنان با کمترین تجهیزات نظامی ایستادگی کردند اما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

این مسؤول ادامه داد: شهدا با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود در جنگ تحمیلی، کشور را حفظ کردند و این برای همه جامعه ایثارگران عزت و افتخار است و باید به آن ببالند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین تشریح کرد: تاریخ کشور نشان می‌دهد در جنگ‌هایی که رخ داده، دشمنان توانستند بخشی از خاک کشور را تصرف کنند اما در جنگ تحمیلی شهدا و جانبازان بودند که شجاعانه ایستادگی کرده و به دشمن اجازه تصرف ندادند.

مهرام افزود: مطلب فوق بیانگر ایثارگری‌هایی است که شهدا نشان دادند و امروز باید آحاد جامعه قدردان فداکاری شهیدان، جانبازان و رزمندگان اسلام باشند و راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی یادآور شد: دانشجویان شاهد و ایثارگر تکلیف بیشتری در حفظ و ارتقای عزت کشور دارند و اگر بتوانند کار خود را درستی انجام دهند خداوند هم به آن‌ها کمک می‌کند تا در زندگی سعادتمند و موفق باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار