سخنگوی شورای عالی استان‌ها:
سخنگوی شورای عالی استان‌ها در بازدید از خبرگزاری فارس در قزوین گفت: برای ترویج روحیه مطالبه‌گری در بین مردم، نیازمند رسانه‌های منتقد و منصف هستیم تا با ارائه راه‌‌حل به عنوان بازوی کمکی شوراها در کنار مدیریت شهری نقش داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 21 February 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی صبح امروز در بازدید از خبرگزاری فارس استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال مشکلات به مدیران جامعه اظهار داشت: فارس با تعامل سازنده و نقد دلسوزانه توانسته در بسیاری از زمینه‌ها به آگاه‌سازی افکار عمومی کمک کند.

وی افزود: رسانه قوی باید رسانا باشد تا بتواند فاصله بین مردم و مسؤولان را پُر کرده و با انتقال مشکلات همراه با راهکار و نقد منصفانه زمینه اعتماد عمومی به رسانه‌ها را افزایش دهد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: کارهای بزرگی را شوراها در کشور و استان قزوین انجام داده و رسانه‌ها به عنوان پیام‌رسان‌های امین و مورد اعتماد مردم توانسته‌اند این دستاوردها را به نحو احسن برای افکار عمومی و مردم تبیین کنند.

چگینی اضافه کرد: رسانه‌ها فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم را در طول تاریخ مدیریت کرده‌اند که امروزه به نام مدیریت افکار عمومی مطرح بوده و خبرگزاری فارس هم به عنوان یک رسانه‌ انقلابی‌ در این زمینه موفق عمل کرده است.

این مسؤول تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها توانسته با مصوبات مناسب به مشکلات مردم رسیدگی کرده و در قالب طرح به دولت و مجلس ارائه دهد که برای تبیین آن‌ها نیازمند همکاری رسانه‌های متعهد و انقلابی است.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: یکی از آخرین مصوباتی که مطرح شد در خصوص آتش‌نشانان سراسر کشور بوده که در جلسه شورای عالی استان‌ها طبق اساسنامه بنیاد شهید آتش‌نشانانی که در حوادث و مأموریت‌های مختلف جان خود را از دست می‌دهند، شهید محسوب شوند.

چگینی یادآور شد: برای ترویج روحیه مطالبه‌گری در بین مردم، نیازمند رسانه‌های منتقد و منصف هستیم که در کنار نقد عملکردها‌ آسیب‌ها را شناسایی و با ارائه راه‌حل به عنوان بازوی کمکی شوراها در کنار مدیریت شهری نقش داشته باشند.

وی مطرح کرد: جامعه امروزی بسیار بیدار و با هوشمندی خاصی تمام اخبار را رصد کرده و به آن واکنش نشان می‌دهد بنابراین افکار عمومی کارشناسان ماهری هستند که جزییات را هم زیر نظر دارند.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها با اشاره به رعایت اخلاق حرفه‌ای در رسانه گفت: رسانه‌ها باید طوری به اخبار بپردازند که مخاطب را اغنا کرده و نیاز‌های مردم را در عملکرد خود مد نظر قرار دهد.

چگینی خاطرنشان کرد: نیاز امروز جوانان و مردم در عرصه خبر شفاف‌سازی در تمام حوزه‌ها بوده که با اخلاق حرفه‌ای می‌توان به تمام اهداف و نیازهای جامعه دست یافت.

این مسؤول ادامه داد: عملکرد مثبت خبرگزاری فارس استان قزوین و توانمندی این رسانه انقلابی در بازنشر حقایق جامعه موجب اعتماد افکار عمومی به این رسانه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار