با تلاش آتش‌نشانان
رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين از حریق مغازه ابزار و رنگ‌فروشی در ناحیه منفصل شهری محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، مرتضی جمالی افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 7:59 دقیقه روز شنبه سی‌ام بهمن ماه، از آتش‌سوزی یک باب مغازه ابزار و رنگ فروشی در محمودآباد قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره چهار و هفت این سازمان به منظور کمک به آتش‌نشانی محمودآباد به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش است.

وی ادامه داد: وجود مقدار فراوانی انواع قوطی‌های رنگ و مواد شیمیایی و پلاستیکی قابل اشتعال داخل مغازه، موجب گسترش سریع و شدید حریق شد به نحوی که زبانه‌های آتش، منزل مسکونی طبقه فوقانی مغازه را هم تهدید می‌کرد.

رئیس ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین عنوان کرد: آتش‌نشانان با سرعت عمل و استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی به کمک آتش‌نشانی محمودآباد شتافتند و در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفا حریق اقدام کرده و از سرایت شعله‌های آتش به منزل مسکونی واقع در طبقه فوقانی مغازه جلوگیری به عمل آوردند.

جمالی یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک، به مأموریت خود پایان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار