معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: یک منزل مسکونی در خیابان تهران قدیم دچار آتش سوزی شد که با با سرعت عمل آتش‌نشانان از گسترش حريق جلوگيري به عمل آمد.
کد خبر: ۳۸۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 19 February 2017
 قدیر موسی‌خانی معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در گفت‌وگو با تابناک از قزوین با بیان ایکه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها چهار نفر از ساکنان دچار دودگرفتگی جزئی شدند اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس مردمی با آتش نشانی  در ساعت 19:46 دقیقه  مبنی بر وقوع حریق در یک منزل مسکونی در خیابان تهران قدیم  کوچه تهرانچی، بلافاصله خودروهایی اطفا حریق از ایستگاه‌های شماره یک و سه این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.  
وی افزود: با حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد حریق در طبقه دوم از ساختمان سه طبقه‌ای اتفاق افتاده و کل فضای راه پله این ساختمان را دود گرفتگی شدیدی احاطه کرده است.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد منزل شده و ضمن تخلیه ساکنان ساختمان در کمترین زمان نسبت به شناسایی کانون حریق اقدام کرده و با حداقل خسارت ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری به عمل آوردند.
موسی‌خانی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از تخلیه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ایمن‌سازی محل نسبت به تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.
گفتنی است علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و در دست بررسی است.

برچسب ها: تابناک ، قزوین ، آتش سوزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار