به کمک عوامل شهرداری و راهداری
طی بارش دو روز گذشته در استان قزوین، راه‌های درون‌شهری اقبالیه به کمک عوامل شهرداری و راهداری برف‌روبی شد.
کد خبر: ۳۷۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی در جریان بازدید از جاده‌ها، محورهای مواصلاتی و مسیرهای برفی شهر اقبالیه که ظهر امروز به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه صورت گرفت، با ابراز رضایت از عملکرد عوامل شهرداری و راهداری در نمک‌پاشی و برف‌روبی به موقع اظهار داشت: بازگشایی محورهای مواصلاتی ضروریتی مهم بوده و به این موضوع تأکید می‌شود.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه عوامل شهرداری و راهداری تمام محورها باز و تردد وسائل نقلیه برقرار است.

بخشدار مرکزی قزوین ادامه داد: بارش برف در ماه‌های آخر فصل زمستان در بین کشاورزان شور و شوق زایدالوصفی را ایجاد کرده است.

علیخانی تصریح کرد: باید همه خداوند را شاکر باشیم که با بارش روزهای گذشته بخش مرکزی قزوین را از بحران خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی خارج کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندانی که قصد مسافرت و یا تردد از این مسیرها را دارند، درخواست می‌شود از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و به وسایل لازم و ضروری همچون زنجیر چرخ و وسایل گرمایش مجهز باشند.

بخشدار مرکزی قزوین تلاش راهداران در طول چند روز اخیر را ستودنی دانست و یادآور شد: در بدترین شرایط آب و هوایی و دور از خانواده، راهداران با صبوری در جاده‌ها تلاش می‌کنند و مسیر را برای تردد مسافران باز نگه می‌دارند که این اخلاق و عمل انسانی قابل ستایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار