به همت اداره حفاظت محیط زیست آبیک صورت گرفت
طرح نذر طبیعت و توزیع غذا برای حیات وحش به همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک و دوستداران طبیعت اجرا شد.
کد خبر: ۳۷۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، با توجه به بارش نزولات جوی به ویژه برف نیاز حیات وحش به تغذیه و غذا بیشتر می‌شود که به همین منظور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در طرحی ابتکاری از دوستداران طبیعت دعوت به عمل آورد تا در طرح نذر طبیعت و توزیع غذا برای حیات وحش این شهرستان شرکت کنند که برخی از دوستداران طبیعت و حیات وحش در این طرح شرکت کردند.

مسؤول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: از دوستداران طبیعت این شهرستان درخواست شده بود برای شرکت در طرح نذر طبیعت با خود گندم، نان خشک سالم، علف و خوراکی به همراه داشته باشند و با خودروهای شاسی بلند حضور یابند.

جواد عباسی‌مهرآبادی افزود: 26 نفر از علاقمندان به طبیعت و حیات وحش شهرستان آبیک با هشت خودرو در طرح نذر طبیعت برای حیات وحش شرکت کرده بودند.

وی از توزیع حدود 150 کیلوگرم گندم و 50 کیلو ذرت برای حیات وحش توسط دوستداران طبیعت خبر داد و گفت: همچنین 50 کیلو گرم کاهو، کیلوگرم غذای پرندگان و 6 کیسه نان خشک سالم در 6 مسیر کوهستانی و دشتی برای حیات وحش از سوی علاقمندان طبیعت این شهرستان توزیع شد.

این مسؤول ادامه داد: مسیرهای توزیع غذا برای حیات وحش حاجی‌آباد، زیاران، آبیک علیا، دالسرور، مالی‌آباد و تالاب الله‌آباد شهرستان آبیک بود.

بنابر این گزارش، محمد رمضانی رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان آبیک به همراه اعضای خانواده خود در طرح نذر طبیعت شرکت کرده بود که به سمت ارتفاعات تیز کوه و روستاهای دارالسرور و اتانک رفته و غذای تهیه شده خود را برای حیات وحش در دامان طبیعت ریختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار