مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری سامانه بارشی به تدریج وارد منطقه می‌شود و این سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه سی‌ام بهمن ماه سال جاری در این استان حاکم است.
کد خبر: ۳۷۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری سامانه بارشی به تدریج وارد منطقه می‌شود و این سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه سی‌ام بهمن ماه سال جاری در این استان حاکم است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان قزوین افزود: در ابتدا سامانه بارشی در قالب بارش باران و برف در دامنه‌ها بوده و همچنین در ارتفاعات و گردنه‌ها هم این بارش‌ها به صورت برف است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از بعد از ظهر فردا پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری توده هوای سرد در این استان نفوذ می‌کند که موجب می‌شود بادهای سرد و شدید شمالی را داشته باشیم.

بهارونداحمدی تصریح کرد: در طول روزهای آینده بارش‌ها به صورت برف بوده و طی این مدت در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها کولاک، پدیده مه و یخ‌زدگی جاده‌ها وجود دارد.

این مسؤول با بیان اینکه برای روزهای جمعه و شنبه بیست و نهم و سی‌ام بهمن ماه سال جاری کاهش محسوس دما در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای امروز کمینه و بیشینه دمای شهر قزوین به ترتیب صفر و منفی هفت درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به کمینه و بیشینه دمای شهر قزوین در 24 ساعت گذشته یادآور شد: در 24 ساعت گذشته دمای شهر قزوین بین منفی سه درجه و مثبت چهار درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

بهارونداحمدی مطرح کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته شهرستان بویین‌زهرا با منفی 6 درجه سانتی‌گراد سردترین و معلم‌کلایه با مثبت 12 درجه سانتی‌گراد گرمترین مناطق استان قزوین بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار