رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف طی سه روز گذشته امروز تردد در محور قزوین _ کرج، قزوین _ رشت، قزوین _ ساوه، قزوین _ زنجان و دیگر محورهای مواصلاتی این استان بدون زنجیر چرخ عادی و روان است.
کد خبر: ۳۷۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: با توجه به بارش برف طی سه روز گذشته امروز تردد در محور قزوین _ کرج، قزوین _ رشت، قزوین _ ساوه، قزوین _ زنجان و دیگر محورهای مواصلاتی این استان بدون زنجیر چرخ عادی و روان است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در گردنه‌های قزوین _ قسطین‌لار، قزوین _ کوهین و گردنه هجیب روان و عادی است اما رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این گردنه‌ها احتیاط کنند تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی این استان طی عصر امروز بارش برف در مناطق استان قزوین حاکم است که می‌طلبد رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و با مراجعه به سامانه وضعیت راه‌های کشور و یا تماس با شماره 141 از وضعیت محورهای مواصلاتی اطلاع پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار