نایب رئیس شورای شهر قزوین خواستار شد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: احداث باند جدید تردد در مسیر بهشت فاطمه‌(س) به منظور کاهش حجم بار ترافیک در سال 96 ضروری است.
کد خبر: ۳۷۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین گفت: اکنون ردیف‌ها و کدهای این بودجه به ترتیب در شورای اسلامی شهر قزوین در حال بررسی است و بعد از ارائه نظرات اعضای شورا، به تصویب می‌رسد.

وی با بیان اینکه در بودجه پیشنهادی 96 شهرداری ردیفی برای اضافه شدن یک باند تردد دیگر در مسیر بهشت فاطمه(س) در نظر گرفته نشده است، افزود: از شهرداری قزوین خواستار در نظر گرفتن کد برای اجرای این پروژه هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: شهروندان قزوینی برای رفتن به آرامستان بیشتر از مسیر بهشت فاطمه‌(س) استفاده می‌کنند و به همین دلیل این مسیر نیازمند توجه جدی مسؤولان شهرداری قزوین است.

خورشیدی عنوان کرد: آمار تردد خودروها برای رفتن به آرامستان افزایش یافته و تحقق این موضوع موجب افزایش ترافیک در مسیر بهشت فاطمه‌(س) شهر قزوین شده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک سنگین در مسیر بهشت فاطمه(س) به وجود می‌آید، عنوان کرد: این ترافیک در روزهای پنجشنبه و جمعه شدید و موجب بروز مشکلاتی شده و نارضایتی شهروندان قزوینی را به همراه دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: باید برای رفع این مشکل یک باند شرقی به مسیر بهشت فاطمه‌(س) این اضافه شود تا ترافیک و تردد شهروندان قزوینی در این مسیر با سهولت صورت گیرد.

خورشیدی اضافه کرد: با اضافه شدن یک باند به مسیر بهشت فاطمه‌(س) می‌توانیم یک باند را ویژه رفت و باند دیگر هم مختص بازگشت اختصاص دهیم تا مشکل ترافیک سنگین این مسیر برطرف شود.

این مسؤول یادآور شد: تردد در یک جاده که بار ترافیکی خاصی ندارد، ضروری نیست یک باند دیگر به آن اضافه شود اما خیابانی همانند بهشت فاطمه(س) که هر روز به تردد شهروندان قزوینی در این مسیر افزوده می‌شود، باید باند جدیدی احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار